نماز، معراج مومن

الصلاة معراج المؤمن

نماز، معراج مومن

الصلاة معراج المؤمن

نماز، معراج مومن
الصلاة معــــــــــــــــــــــــــــــــــراج المؤمن

آیت الله سید علی قاضی(ره): اگر نمـــــاز را تحفظ کردید، همه چیزتان محفـوظ می ماند.
+++
دعای خیــر خادم پایگـاه را به دنبال خواهـــد داشت، هرگونه کپی برداری از مطالب ایــن پایگاه.
Telegram ID: @
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۵ - حلما
    عالی
  • ۳۰ خرداد ۹۵، ۲۳:۰۷ - (^_^)hafez (^_^)
    لایک
سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

نماز اول وقت در لندن

حدود پانزده سال پیش، مقاله اى از استاد محمّد على حومانى خواندم که خلاصه آن، این بود:
هنگام ظهر بود که در یکى از خیابانهاى شهر لندن به پیرمردى برخوردم که جلوى در خانه خود ایستاده بود و براى نماز ظهر اذان مى گفت. من آنجا ایستادم تا اذانش به پایان رسید، سپس گفتم: السّلام علیکم.
پاسخ داد: و علیکم السّلام و رحمة اللّه و برکاته تا به آیه شریفه "و اذا حیّتم بتحیّة..."(1) عمل کرده باشد. سپس به من تعارف کرد و از من خواهش نمود که داخل خانه اش شوم . من داخل شدم، دیدم او و همسرش به نماز ظهر مشغول شدند. پس از نماز ظهر، بر سر سفره نشستند و با اصرار زیاد مرا هم به خوردن غذا واداشتند. ملاحظه کردم که با گفتن "بسم اللّه الرّحمن الرّحیم" مشغول خوردن شدند و پس از صرف غذا گفتند "الحمدللّه ربّ العالمین".
و یکى از اساتید دانشگاه لندن بود که بر اثر تحقیق و تتبّع و کنجکاوى هاى فراوان، به آیین اسلام گرویده بود و امثال او در دنیاى غرب زیاد به چشم مى خورند. (2)

پاورقی:

1. نساء /86.
2. راه تکامل، ج 1،ص 190.


برگرفته از:
چهل داستان درباره نماز و نماز گزاران_یدالله بهتاشى



جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
سید ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی