نماز، معراج مومن

الصلاة معراج المؤمن

نماز، معراج مومن

الصلاة معراج المؤمن

نماز، معراج مومن
الصلاة معــــــــــــــــــــــــــــــــــراج المؤمن

آیت الله سید علی قاضی(ره): اگر نمـــــاز را تحفظ کردید، همه چیزتان محفـوظ می ماند.
+++
دعای خیــر خادم پایگـاه را به دنبال خواهـــد داشت، هرگونه کپی برداری از مطالب ایــن پایگاه.
Telegram ID: @
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۵ - حلما
    عالی
  • ۳۰ خرداد ۹۵، ۲۳:۰۷ - (^_^)hafez (^_^)
    لایک
دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ

نماز با توجه در کنار دیوار چین



همراه زن و بچه براى کارى به چین رفته بودم. یک روز براى دیدن دیوار چین رفتیم. توریست هاى زیادى از کشورها و ملیت هاى گوناگون در کنار دیوار چین بودند. همچنانکه گرم دیدن دیوار و عظمت آن بودیم، متوجه شدم که وقت نماز ظهر و عصر شده است. وضو گرفتم و یک دستمال کوچک به عنوان سجاده پهن کردم. با قبله نما، قبله را پیدا کردم. قبل از شروع نماز چند نفرى توجه شان به من جلب شده بود و با کنجکاوى نگاهم مى کردند.
نماز اول را که خواندم، تعداد زیادى اطرافم جمع شده بودند و تماشا مى کردند. خیره بودند و با تعجب نگاه مى کردند. نماز عصر را هم خواندم. حالا مردمى که در اتوبوس ها منتظر حرکت بودند به جاى توجه به دیوار چین منظره جالب ترى را براى تماشا و عکس گرفتن پیدا کرده بودند. پس از من، همسرم مشغول نماز شد. همسرم در حال نماز بود که یک نفر با دوربین آمد و خواست که از همسر و خانواده ام عکس بگیرد. مخالفت کردم، بعد به فکر افتادم که شاید همین عکس بهانه اى باشد براى مطرح کردن نام اسلام در کشورهاى کفر زده جهان.

(خاطرات و تجارب تبلیغى / ص 22 و 23.)


 برگرفته از:
بهترین پناهگاه (حکایات و داستانهاى نماز)_رحیم کارگر محمدیارى



جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی